Sider

fredag 25. januar 2013

God helg

Nå er jeg nesten ferdig pakket for å reise på scrappetreff. Blir alt som normalt kommer jeg hjem uten og ha laget spesielt mye, men jeg håper jo at jeg har med meg drøssevis med kort hjem. Jeg har i allefall pakket med meg nok til å lage hundrevis. 
I går kveld laget jeg enda to julekort med motiver jeg hadde fargelagt ferdig. Og da var det 4 julekort tilsammen i januar. Et steg nærmere å være ferdig med julekortene før Desember.

Ble dessverre litt dumt skinn i dette kortet, nytt kamera gir noen utfordringer.


Og et grønt et når man først var i gang.


Da skal jeg logge av maskina for helgen, kose meg med 30 andre gale scrappedamer. Riktig god helg ønskes dere alle sammen!

1 kommentar:

  1. Nydelige kort i flotte farger! Flott med maling av ostekluten, gir snøfornemmelser :o)
    Kos deg på treff og ha en flott helg :o)

    SvarSlett