Sider

fredag 22. mars 2013

Jeg velger meg fargen grønn....


Det er ikke ofte jeg lager kort i grønntoner. men jeg må si jeg liker den fargen mer og mer.
Har brukt stempler fra NSS og klipperarket er også fra NSS.
Mønsterarket i grønt er fra Maja desing. 
Arket med skrift har jeg laget selv, bakgrunnstemmpel fra NSS og litt distress ink så var det lett og endre utseende på arket fra hvitt til litt eldet bokside.
Blomster fra Kort og godt og WOC
Metallblomstene aner jeg faktisk ikke hvor jeg har fått tak i, men skulle gjerne hatt flere :-)


Jeg deltar med dette kortet i Scrapomanias utfordring.
Hvor oppgaven var å liftet et av bidragene til deres DT'er. Jeg valgte å lifte kortet til LindaSS

Ønsker dere alle en riktig god helg.


3 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laga. Det var faktisk veldig fint med grønntoner. Tenker nesten aldri på å bruke grønt, ivertfall svært sjelden. Ønsker deg og ei fin helg. Klem Linda :)

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort med flotte detaljer.
    Fine farger.
    Ha en fin kveld og helg. God påske !

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Utrolig flott !!! Rett og slett nydelig ! :) Blomstene på siden var bare helt vakkert dandert og riften i papiret var en herlig detalj :)

    SvarSlett