Sider

fredag 10. februar 2017

Fra kaos til orden

Jeg har mengder av resteark, og med mengder så snakker vi mange kilo i ark. Jeg er helt sikker på at hadde jeg sjekket har jeg ark fra den gangen jeg startet å scrappe liggende. Alle disse restene har ligget i en stor plastikk boks, og en gang i tiden kunne jeg putte lokk på denne og bare glemme den. Men nå rant det over og lokket hadde sikkert krympet.

Var innom europris forrige uke og fanget noen nye plastbokser, og planen var å ta fatt på restearkene. I dag var dagen kommet, jeg startet ved godt mot ved 11 tiden i dag. Jeg har skåret og sortert til den store gullmedalje. Litt har jeg også sagt farvel til, men det var på tide å skilles.

Masse flotte mønsterark ble kuttet ned til 6x6, ulempen med denne metoden er at produsent forsvinner. Men heldigvis er mange produsenter lett gjenkjennelig så det skal jeg overleve.

Har dratt opp alt på bordet, jeg så ikke stolen på andre siden før etter ca 4 timer.

Etter nesten 8 timer ser det slik ut. En boks med ferdige kortbaser i 6x6 med noen 10x15 baser i front. Og alle mønsterarkene ferdig skjært til og klare for å bli nye kreative krumspring.

Jeg har bestemt meg for at dette blir mine treffesker, i stedet for å ta med mengder med ark skal restearkene få lov å få en ny sjanse til å bli noe fint. Og har jeg ikke fått minket noe på den så blir det gitt bort til barnehage eller skole.

Ønsker alle en riktig god helg :-)

1 kommentar:

  1. Godt å se at det er andre enn meg som har liggende flotte "gamle" papirer :)

    SvarSlett