Sider

torsdag 23. februar 2017

Steampunk koffert

Nå har jeg virkelig fått kost meg, jeg fikk tak i en for meg ny rustpaste hos hobbykunst Norge. Denne var superenkel og leke med. Bare husk å riste flaskene godt.



Jeg startet med en koffert i chipboard fra Tim Holtz. La først på den mørkeste fargen og avsluttet med den rustbrune. Fylte kofferten med sort og brun sisal og fylte på med blomster og metallpynt. En del av metallpynten kommer fra korthobby. Malte med litt gesso og så startet moroa med spraying, jeg valgte å bruke dylusions til dette prosjektet.

Nå står denne til pynt på skjenken min og jeg er så fornøyd med resultatet.

Jeg velger å delta på følgende utfordringer.


1 kommentar:

  1. stilig koffert !flotte farger
    Takk for at du deltar i korthobbyutfordringen !
    Klem Wenche

    SvarSlett