Sider

fredag 12. mai 2017

Hipp hurra DT kaboks

Det har vært stille noen dager fra meg. Jeg jobber enormt mye for tiden og rekker knapt å sette meg ned. Men jeg har lekt meg litt med KaBoks dies igjen.

Jeg har laget et shakerkort denne gangen.


Jeg stanset ut hipp hurra på tagdiesen, satte den på 3D pute over den største tagdiesen. Plastikken jeg har brukt er fra emballasje som jeg egentlig skulle kaste. 


Jeg har brukt følgende dies til dette kortet.

Tagdiesen:


Ordet gratulerer er fra denne:


Og tilslutt denne:


Akuurat nå har vi en utfordring hos KaBoks, bursdag. Du finner den HER


2 kommentarer:

  1. Lekkert. Likte godt måten du hadde laga shaker kortet på. (men har ikkje peiling på hvordan du har gjort det.) Kunne gjerne hatt disse diene.
    Fortsatt god helg til deg.
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Veldig flott kort med mange flotte farger og detaljer.
    Klem :)

    SvarSlett