Sider

fredag 9. juni 2017

Sommerlig bidrag DT KaBoks

Da er det min tur til å inspirere med et kort i utfordringen vi feirer sommeren. Jeg skal nemlig i bursdag i morgen til min beste venninne. Og her er kortet hun skal få. Jeg elsker alle de flotte fargene blomstene gir oss på denne tiden av året, så derfor måtte det bli blomsterkort, samt at jeg vet at min venninne er veldig glad i turkist.


Blomster fra både KaBoks og wild orchid
Hurra dies fra KaBoks, jeg har stanset ut to stykker for å få litt skyggeeffekt.
Ark fra studio light

Jeg elsker hvordan man lett kan få skyggene på denne diesen, dessuten er den super anvendelig.

Microperler, jeg må bare leke mer med disse. Gir en utrolig morsom effekt på kortene, jeg har brukt både copper og turkise microperler.

Jeg har brukt blomster fra det hvite settet, utrolig kjekt om man skal gi bort en liten pakke til en nybegynner, eller man trenger et kriselager. Disse pakkene har reddet meg mange ganger.

 Diesen jeg har brukt er utrolig kjekk, du får med masse på en dies.

Utordringen vår er åpen helt til 30 juni og den finner du HER



2 kommentarer:

  1. Lekkert kort! Du løste den lift-oppgaven på en flott måte.

    SvarSlett
  2. Nyyydelig kort i herlige farger. Mottaker setter nok pris på dette.
    Klem Linda

    SvarSlett