Sider

onsdag 9. august 2017

Mer dåpskort

Jeg har en lang liste med bestillinger på dåpskort, så dette blir nok ikke det siste jeg viser frem.
Denne gangen er det til ei lita jente så da måtte det bli rosa.

Kortet liggende, mønsterarket er fra papirdesign i serien dagen er din som er en av mine absolutt favoritter.

Slik blir det stående

Skrivefelt og navnet på dåpsbarnet måtte jo med.

Litt annen vinkel.


Liten detalj, en smokk i sølv.

Jeg har brukt ark fra Papirdesign
Dåpsbarn dies fra papirdesign
Giraffen er fra Marianne design
Blomster fra WOC
Babybildet er fra Esmilia design på facebook
Bokstaver fra KaBoks.

Jeg velger å delta i følgende utfordring



4 kommentarer:

  1. Kjempesøtt dåpskort, med spennende oppsett! Jeg elsker arket du har brukt <3
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    Klem, DT- Renate

    SvarSlett
  2. Så aldeles søtt og nydelig dette kortet var. Likte godt brettingen du hadde brukt.
    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett
  3. Et flott brette kort.
    Med flotte farger og detaljer :)

    SvarSlett
  4. Så lekkert dåpskort <3 Tusen takk for at du er med på Papirdesigns utfordring. Lykke til :-) Klem fra DT- Cathrine

    SvarSlett