Sider

mandag 17. september 2018

Gode venner er vanskelig å finne.

Når copic marker Norge la ut sin jubileumsutfordring måtte jeg bare bli med. Oransje er en farge jeg veldig sjeldent bruker, men så moro er det lenge siden jeg har hatt. Jeg hadde det perfekte digistempelet fra Conie Fong som jeg bare måtte bruke og slik ble resultatet.

Stempelet fra Conie Fong finner du her.
Teksts stempelet er fra Penny Black og den er kjøpt på Simon Says stamps.

Jeg velger å delta i copic markers Norge #100utfordring
den finner du her.

5 kommentarer:

  1. Superflott fargelegging! Herlig CAS-kort (de er vanskelige)! :-) Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Copic Marker Norge! :-)
    Klem fra DT Heidi

    SvarSlett
  2. Nydelig kort du her har laget, i flotte farger. Takk for at du deltar i CMN sin utfordring.
    Hilsning fra DT Hilde

    SvarSlett
  3. Oi så lekkert fargelagt! Takk for at du deltar i utfordringen hos Copic Marker Norge. Klem fra DT Kristina

    SvarSlett
  4. Et nydelig kort med flotte farger.
    Flotte detaljer har du også brukt.
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Nydelig, Linda! Lekker fargekombinasjon og nydelig fargelegging! Gleder meg alltid til å se hva du lager! Klem, Elizabeth

    SvarSlett