Sider

tirsdag 13. november 2018

Eksplosjonsboks med lys

Nå har jeg fått en morsom bestilling igjen.
Stikkordene denne gangen var som følger.
Mann 30 år.
Liker friluftsliv.
Hopper i fallskjerm.

Hodet mitt hadde mange ideer til dette kortet. Men jeg hadde aldri trodd jeg skulle klare å realisere de.



Gratulerer dies fra scrapmagasinet.
Mose og steiner er så klart selvplukk.

Når du løfter lokket av så kommer fallskjermhopperen frem. Han kommer i fra en bøtte med masse grønne soldater. Takk til min nabo Hege. ❤

Boksen utslått, mønsterark og stempler fra papirdesign.



Jeg har benyttet meg av tall fra Hobbykunst, disse kan du dekorere med de medium du måtte ønske. Jeg har brukt maling som ser ut som mose. Tallet 0 er også utløseren til lysdioden til bålet.


Ene panelet har fått trær og måne, og da måtte det jo så klart lyse i månen også.


Du får kjøpt lysdioder i hvitt og farger.
Jeg derimot har benyttet meg av copics. Jeg farget en liten papirbit i ønsket farge å la denne over lysdioden. Da fikk jeg akkurat den fargen jeg ønsket. 

Dette blir nok ikke siste gangen jeg leker elektriker.

Nå gleder jeg meg til å høre hva bursdagsbarnet syns.

Ønsker dere alle en kreativ uke.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar