Sider

onsdag 7. august 2019

Julelykke i august hos Hobbykunst

Helt siden jeg så videoen av prima sin julekolleksjon designet av Frank Garcia har jeg ventet utålmodig.
Da Connie fortalte at nå er de på vei inn døren så stod jeg der 40 minutter senere å plukket rett ut av eskene!
Snakk om jul, bursdag og alle de gode dagene på en og samme gang.
Christmas in the country, byr på enorme muligheter. 

Som dere ser fikk jeg handlet mye og litt til.

Jeg har mange ideer for mine nye skatter og i dag vil jeg vise frem en idé jeg fikk med en gang jeg så kolleksjonen.



Det måtte jo bli en eksplosjonsboks! 
Jeg fant en nydelig julerød bazzil, gullark fra min nye må ha blokk, paper poetry som heter glamoor mix , og arket most beautiful time of the year.
Men en eksplosjonsboks er jo kjedelig om det ikke er en overraskelse inni.

Jeg laget et "vindu" i boksen min denne gangen. På den måten ser du innholdet inni selv når boksen er lukket.
Alt innholdet er fra Rayher sin julekolleksjon. 
Ski, votter og kjelke finner du her.
Snømannen kommer i en pakke med 2 stk.
Rådyr pynten kommer i pakker på 10 stk.
Jeg har brukt snøpaste med glitter fra Rayher også. Denne må jeg nok kjøpe flere bokser av.


Små søte pyntebær under blomstene.


På kjelken limte jeg fast et tre fra Rayher. 




Jeg har brukt disse stemplene fra papirdesign på to av sidene. 
Blomster er så klart fra Christmas in the country kolleksjonen. 
Jeg har brukt følgende pakker.
Kristorn er på vei inn i butikken.


Jeg håper du liker serien like mye som meg, og jeg gleder meg til å se masse nydelige kreasjoner der ute.

Klem fra Linda 

2 kommentarer: