Sider

tirsdag 17. september 2019

Enhjørning fra pinkfresh

Jeg elsker enhjørninger og i dag vil jeg vise et enkelt men morsomt kort.


Jeg har brukt dette stemplet fra pinkfresh studio.

Distress oxide i fargen milled lavender.

Jeg brukte en av picket fence børstene mine til å farge bakgrunnen.

Stempelsverte fra versafine i fargen sort, dette er den stempelputen jeg alltid bruker om jeg ikke skal bruke copics.

Markerte øynene litt ekstra med wink of stella i gull.



Favoritten min er fine detail, den tar selv de minste ordene.

Jeg bruker versamark sin stempelpute til embossing sammen med antistatisk pulver
Jeg bruker alltid antistatisk pulver når jeg embosser,  det sparer meg for mye frustrasjon. Og pulveret fester seg kun der det skal.


Og slik ble resultatet.
Ønsker dere alle en kreativ dag. 
Klem fra DT Linda








1 kommentar: