Sider

søndag 27. oktober 2019

Kort med høstfarger

Høsten har meldt sitt inntog over hele landet. Dette gir mer tid til kreativitet for min del. Det er flere timer som benyttes innendørs.

Jeg har lekt med min nyeste plate fra my favorite things, piles of fun. Jeg elsker den platen!!



Det tok noen timer med masse forskjellige farge kombinasjoner med copics. Her er det bare å leke med de fargene man har.


Jeg er ingen mester i fargelegging og legger ikke skygger etter hvor lyset faller. Dette fordi jeg ikke har forståelsen å rett og slett bare koser meg med tusjene i stedet. Jeg legger skygger for å skape kontraster og er fornøyd med det.

Jeg har stanset ut alle løse blader, musen og bladhaugen med tilhørende dies.


Bakgrunnen er med oxide i følgende farger.

Jeg har brukt picked fence børste for å blende alle fargene.


Og her er mitt ferdige kort. 

Ønsker alle en kreativ dag.
Klem fra DT Linda 

2 kommentarer: