Sider

søndag 17. november 2019

Twist and pop up kort

Jeg har tenkt i alle år at ingen kan snike seg inn i papirhjertet mitt. Har vært utrolig bestemt på hva jeg liker og veldig trofast til enkelte. Men det var helt til jeg fant reprint! 
Vi snakker nostalgi på høyt nivå.
Ark med skøyter, snøfnugg, ski, kristorn, bare for å nevne noe. Lykke kan faktisk kjøpes til tider.

Jeg har valgt å lage et gavesett. Et twist and pop up kort med toffifee eske attåt.


Bildet er fra reprint sitt ark tags 2
Kristorn fra Frank Garcia, Christmas in the country kolleksjonen.
Har lagt på litt glitterlim på skøyter og dies for å få litt inntrykk av is. Og julekort uten glitter av noe slag går sjeldent ut av dette huset.


Twist and pop up kort er det noen år siden jeg så første gang. Men jeg har ikke fått rotet meg til å lage et før nå. Det blir garantert ikke det siste. Arket er så klart fra reprint og heter skating


En søt gave til jul, både toffifee og julekortet matcher perfekt.


Med ønske om en fin søndag, håper den inneholder kreativiteter. 
Klem fra DT Linda 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar