Sider

tirsdag 31. januar 2012

Herrekort

Jeg får tidvis spørsmål om jeg har noe herrekort i salgskurven min. Og veldig ofte, det vil si alltid så må jeg si beklager det har jeg ikke. Så min utfordring i år er rett og slett å lage flere herrekort.



Arken fra 7 dots studio er igjen brukt på kort nummer 1 og 2. Jeg har lekt med puncher, spellbinders, TH teip, stifter og chalk








Pion kom jo i høst med lekre til farsdagen ark, og jeg måtte leke litt med de også.



Bildet er fra et vintageark med biler kjøpt på etsy.



Ønsker alle en fortsatt kreativ uke.



8 kommentarer:

  1. WOW WOW WOW så lekkert så lekkert så lekkert vilka helt underbara kort du har gjort och delar med dig av:) Jag är så himla imponerad och du är så himla duktig:)

    Ha en underbar tisdag och vecka och var rädd om dig !!!

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    SvarSlett
  2. Så stilige kort du lager Linda. Kjempetøffe!!

    SvarSlett
  3. Knalltøffe herrekort, masse kjempeflotte detaljer her :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  4. Wow disse var stilige!
    Tøft pyntet med flotte detaljer:)
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Mycket snygga kort Linda!
    Så fina detaljer och färger!
    Kram lene

    SvarSlett
  6. TACK SNÄLLA för ditt Grattis till mitt nya DT uppdrag och alla trevliga komplimanger från dig så snällt av dig:)
    Uppskattar det jättemycket:)
    Trevligt att du gillade min bild på mig:)

    Ha en underbar onsdag :)

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett
  7. Ja desse korta var knalltøffe. Trur nok det er litt lurt å laga litt fleire guttekort, men det blir som oftest til at ein lager jentekort. Du løyser ivertfall den saken utrulig bra. Klem Linda :)

    SvarSlett