Sider

fredag 6. september 2013

Mer naturelementer

Igjen har jeg laget et kort med noe jeg fant ute i skogen. Jeg samlet kongler som jeg delte i to så jeg fikk flate baksider.
Motivet er fra north star stamps, fargelagt med copis. På helt fantastiske fargeleggingsark som fås kjøpt hos NSS. Disse krever ikke noe fantastiske fargeleggingskunnskaper, fargene blander seg veldig lett og det er et papir som egner seg til alle type alkoholbaserte tusjer. Man kan ikke gå over og over motivene sine i det uendelige, men det trenger du heller ikke. Her har jeg kun gått over to ganger. Det blør ikke og det beste av alt, det er et lite hint av glitter i det som gir et fantastisk slutt resultat.
Dette papiret blir lansert på stempelscrap messa 21-22 september 2013.
Brilliance stamping paper <3 p="">
Jeg deltar i utfordringen til Ett Trykk- naturelementer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar