Sider

torsdag 12. januar 2017

Kort av resteark

Det flyter over av resteark og nå har jeg funnet min løsning for å ikke bli sittende igjen med masse rester.
10x15 kort, helt ypperlig når det blir igjen mønsterark og kartong etter større prosjekter.

Jeg laget først dette 15x15 kortet som også er pyntet på innsiden, ble sittende igjen med mønsterark på ca 15x15 cm.
Papirdesign har masse fine stempler og jeg har falt totalt for platen glad du er min venn som jeg har brukt på begge kortene.


Dette ble da resultatet av restearkene.
Super kjappe å lage og så utrolig greit å ha liggende.


Stempler fra papirdesign- glad du er min venn
Ark fra Pion
Blomster fra wild orchid crafts.

Velger å delta hos på utfordringen til papirdesign- Feiring


3 kommentarer:

  1. Nydelige kort.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. Dette var virkelig nydelige kort. I likhet med deg er jeg også veldig glad i den stempelplaten du har brukt.

    Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign.

    DT Hege.

    SvarSlett
  3. Nydelige restekort ♥
    Tusen takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring :)
    Håper du får en fin helg :)

    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett