Sider

søndag 10. september 2017

Lilla mixed media kort

I dag har jeg kost meg med nye sprayer som kom i hus i begynnelsen av uken.
Jeg har forelsket meg i Lindys sine sprayer og fikk mine 5 første hjem, og det blir garantert ikke de siste.

Metall tannhjul, blomster, chipboards og forskjellige medium i herlig blanding.

Stempel fra papirdesign



Litt detaljer, det er en del skimmer i disse sprayene som dessverre ikke kommer skikkelig frem, men det glitrer.


Se alle de fine fargene, jeg digger de!


Jeg velger å delta på følgende utfordringer

5 kommentarer:

  1. Nydelig kort i lekre farger :)
    Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  2. Herlig kort i lekre farger du har laget!
    Takk for at du deltar hos Papirlosjen denne måneden :)
    DT-Siri

    SvarSlett
  3. Nydelig kort med lekre farger. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin September utfordring. DT-Elisabeth

    SvarSlett
  4. Så flott kort i herlige farger. Takk for at du deltar i septemberutfordringa til Papirlosjen.
    DT-Annelen

    SvarSlett
  5. Stilig kort, bare digge bruken av blomster og tannhjul! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Mixed Media. DT Monica

    SvarSlett