Sider

lørdag 27. juli 2019

Kjærestekort for hobbykunst

I dag vil jeg vise kortet min mann fikk på vår bryllupsdag i går.


Jeg har brukt stempler fra My favorite things med tilhørende dies som er fargelagt med copics.


Jeg laget først en bakgrunn med distress oxide i fargene faded jeans og litt black soot. 
For å dekke bakgrunnen laget jeg et panel med sømdies fra lawn fawn. I midten brukte jeg en helt vanlig sirkel dies.


Jeg valgte meg ut 3 hus fra denne pakken og malte de med svart gesso. Festet husene på oxide bakgrunnen. Festet så  sømpanelet med 3d puter oppå der.

Jeg brukte også 2 hjerter fra denne posen som jeg malte med akvarell shimmer maling fra kuretake, paletten jeg har brukt heter starry colors.


Og slik ble resultatet.
Ønsker alle en kreativ helg.

Klem fra Linda.

1 kommentar: