Sider

torsdag 7. mai 2020

Fargerike bursdagskort

I dag vil jeg vise frem 2 kort jeg laget i går.
Jeg har brukt samme teknikk på begge, men bare forskjellige farger og motiver.
Maskerte kantene på kortet å laget en bakgrunn med oxide. Brukte bakgrunnstempelet gratulerer fra Mathia.
Dette kan man bruke til alle anledninger. 


Motivet er fra my favorite things, og som de fleste vet er jo det en av mine favoritter.

Du er et år nærmere støttestrømper er min favoritt tekst å bruke inni bursdagskort. Alle kort til mine venner har inneholdt denne teksten de siste årene. Og da Connie laget stempel ut av det ble jeg så utrolig glad! Platen heter bursdagstekster.

Motivet var en digi jeg hadde, men jeg ser jo stort potensiale til å bruke denne med art impression damene også.

Ønsketalle en kreativ uke.

Klem fra DT Linda 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar