Sider

fredag 21. juli 2017

Liftet Lena, DT Kaboks

I dag har jeg liftet Lena. Jeg syns hun lager så utrolig lekre C&S kort, en stil jeg absolutt ikke mestrer. Hun tryller frem de lekreste clean and simple kortene og man sitter igjen å tenker, herlighet så enkelt kan det gjøres. Også skal man life det og det blir absolutt ikke slik at man sitter igjen å tenker herlighet så enkelt. Å lifte c&s kort er noe av det vanskeligste jeg gjør. Men jeg har da gitt det et forsøk.

Her er Lena sitt kort


Her er min variant.


Her er diesen jeg har brukt.


Utfordringen vår har så vidt kommet i gang, og du har enda tid på deg til å bli med. Bare løp inn HER



2 kommentarer:

  1. Her er det kommet en del flotte kort siden sist eg var innom deg.

    SvarSlett
  2. Digger din versjon, og eeelsker motivet ;-)

    SvarSlett