Sider

tirsdag 18. juli 2017

Mere babykort

Nok en gang går det i baby kort her på bloggen. Jeg har nemlig fått en del bestillinger på baby kort i det siste. Så nå produserer jeg for harde livet.
Giraffen syns jeg bare er så søt så nå har den fått bli hovedmotiv på et kort.
Jeg har også brukt KaBoks sin stempelplate, SBN-2015-01-157
Masse nydelige ord til nyfødt og dåpsbarnet.



Jeg har kun brukt blomster enkeltvis på dette kortet, de er så klart fra wild orchid crafts.

Velger å delta i følgende utfordringer med dette kortet.

Deltar  hos Kort-O-Mania- alt er lov som du finner HER
Deltar hos Scrap from your hear- alt er lov som du finner HER



4 kommentarer:

  1. For et herlig babykort. Veldig søt den giraffen. Hvilken produsent er giraffen fra? Masse fint du har laga siden sist eg var innom bloggen din.
    Klem Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, produsenten er Marianne Design og jeg kjøpte min på bentes papirhobby på FB.

      Slett
  2. Dette var virkelig søtt. Den giraffen var jo bare nydelig...

    Takk for at du deltar hos *Scrap from your heart

    DT-Heidi

    SvarSlett
  3. Åh, dette er bare så nydelig ♥
    Sjiraffen er jo bare så utrolig søt!
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart challenge ♥
    Klem fra DT Maya

    SvarSlett