Sider

fredag 30. november 2018

Brettekort for hobbykunst

I dag vil jeg vise et morsomt brettekort jeg så på Facebook. 

Jeg har brukt et mønsterark fra papirdesign som base på kortet denne gangen.


På "side 2" har jeg brukt en doilydies som stikker litt ut slik at den synes på fremsiden. Her har jeg stemplet en søt juletekst fra papirdesign.


På siste siden har jeg laget skrivefelt og stanset ut en oval fra spellbinders med tekst fra papirdesign. 


Som dere ser når kortet ligger flatt, så synes alle sider. Her er det bare fantasien som setter grenser for hvordan du kan dekorere.


Merry Christmas er en dies fra Hero art, den har jeg klippet til slik at den passet perfekt på dette kortet.
Reinsdyret er fra Rayher, og jeg syns den er så søt.

Vil du også lage dette kortet?
Her kommer målene.
Del et mønstark i to. 12" x 6"
Preg på 4 cm, 12 cm og 19,5 cm.

Den på 4 cm fester du hovedmotivet ditt på.
Så limer du sammen de to neste slik at de danner en side på 7,5 cm. 
Da blir du sittende igjen med den delen som blir skrivefelt.

Lykke til!

Kreativ hilsen fra Linda 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar